Luistelupassit kaudelle 1.5.2020-30.4.2021

29.6.2020

Jokaisella Suomen Taitoluisteluliiton (STLL) jäsenseurassa luistelevalla tulee olla vuosittain hankittava harrastaja- tai kilpailupassi.

LUISTELUPASSIT KAUDELLA 2020-2021

Taitoluisteluliitto siirtää passikauden tukemaan seurojen luonnollista toimintakautta ollen jatkossa 1.5.–30.4. Harjoitusryhmien muutokset ja mahdolliset seurasiirrot tehdään yleensä kilpailukauden päätyttyä keväällä, joten uusi passikausi tulee mukailemaan paremmin tätä rytmiä.

HUOM! Ylimenoajan vuoksi kaudelle 2019–2020 hankitut passit ovat voimassa 30.6.2020 saakka.

Luistelu- ja toimihenkilöpassit kaudella 1.5.2020 – 30.4.2021

Kauden 2020-2021 luistelu- ja toimihenkilöpassit ovat nyt myynnissä. Passin osto tapahtuu täältä.

Jokaisella Suomen Taitoluisteluliiton (STLL)  jäsenseurassa luistelevalla tulee olla joko harrastaja- tai kilpailupassi. Passeihin suositellaan yhdistettäväksi Pohjola Sporttiturva -vakuutus. Mikäli luistelijalla on oma tapaturmavakuutus, on varmistettava että siinä on urheilutapaturmakorvaavuusehto

Luistelupassin ostamalla urheilija ja/tai toimihenkilö sitoutuu noudattamaan Suomen Taitoluisteluliiton kilpailu- ja kurinpitosääntöjä sekä eettistä ohjeistusta.

Vakuutuksen voimaantulo

Passiin sisältyvä vakuutus tulee voimaan 1.5.2020, mikäli maksu on maksettu toukokuun 2020 aikana.

Myöhemmin maksettaessa vakuutus tulee voimaan maksupäivänä klo 24.00 tai maksuhetkellä, mikäli suorituksesta on esittää maksutosite, josta käy ilmi maksuaika. Vakuutus päättyy automaattisesti 30.4.2021.

Pohjola Vakuutuksen Sporttiturva ei vaadi korvauksen myöntämiseksi ulkoista tekijää vaan se korvaa myös silloin, kun loukkaantuminen tapahtuu äkillisen tapahtuman kuten esimerkiksi akillesjänteen repeämisen tai polven sijoiltaan menon seurauksena.

Huomioithan, että kaikista Suomen Taitoluisteluliiton toimiston kautta tehdyistä lisenssimuutoksista veloitetaan 15 € toimisto- ja käsittelykulu. Vakuutuksen irtisanomisista Pohjola Vakuutus veloittaa vakuutusajasta vähintään 16 €.

HUOM! Ilman urheilutapaturmavakuutusta ei voi osallistua STLL:n jäsenseurojen harjoituksiin tai kilpailuihin.

• Kilpailevien luistelijoiden passit ja ohjeet ostoon löytyvät TÄÄLTÄ
  • Ei kilpailevien luistelijoiden passit ja ohjeet ostoon löytyvät TÄÄLTÄ
  • Toimihenkilöpassit ja ohjeet ostoon löytyvät TÄÄLTÄ.