Luistelukoulu

ILMOITTAUTUMINEN

LUISTELUKOULUUN, POIKIEN TEKNIIKKARYHMÄÄN

LUISTELUKOULUN KEHITYSRYHMÄÄN,

TAITOLUISTELUKOULUUN JA AIKUISTEN MUODOSTELMALUISTELUUN AVOINNA:

Luistelukoulussa opitaan leikin avulla luistelun perustaitoja. Koulutettujen ohjaajien opastuksella  harjoitellaan viikoittain uusia taitoja hymy huulessa ja pilke silmäkulmassa.

Luistelukoulussa (LK) on kolme ryhmää: Pisarat luisteluleikkikoulu (pienimmät aloittelijat),  Lumihiutaleet (isommat aloittelijat ja jonkin verran luistelleet) ja Jäätaiturit (jatkavat luistelijat). Pojille oma tekniikkaryhmä Jääkiiturit. Suositusikäraja poikien ryhmään 5v. ->
Luistelukoulussa ei ole alaikärajaa, eikä tarvitse osata luistella aloittaessa.
Taitoluistelukoulu Ice Mints -ryhmässä voidaan harjoitella sekä yksinluistelutaitoja että muodostelmaluistelun elementtejä. Taitoluistelukoulu Ice Mints soveltuu luistelukoulun jälkeiseksi harrasteryhmäksi.

Luistelukoulun ohjaajien yhteystiedot löytyvät täältä.

Pienimpien lasten vanhemmat ovat tervetulleita jäälle auttamaan omaa lastaan, luistimet jalassa. Kengät jalassa jäälle ei saa tulla.

Luistelukouluryhmistä on mahdollista siirtyä taitojen kartuttua kehitysryhmä Timantteihin, joka harjoittelee kaksi kertaa viikossa jäällä. Tärkeintä on, että ryhmä on lapselle sopivan haastava, jotta motivaatio säilyy. Kannattaa jutella ohjaajan kanssa.

Luistelukoulun kausimaksu on 100 €/ syys 2023 ja 100 €/kevät 2024. Luistelukoulun kausimaksun lisäksi peritään seuran jäsenmaksu 20 €. Nuorempien sisarusten kausimaksu 80€. Syksyn ja kevään kausi- ja jäsenmaksut laskutetaan erikseen, kausittain.

Luistelukouluryhmät harjoittelevat aina maanantaisin. Jääaika klo 18.10-19. Ennen jäätä on vapaaehtoinen oheisharjoittelu/jumppa klo 17.30-18 jäähallin ylätasanteella.

Koulujen loma-aikoina luistelukoulu on tauolla. Joskus voi seurasta riippumattomista syistä tulla harjoitusten peruutuksia. Seura ei ole velvollinen tarjoamaan korvaavaa jäävuoroa. Näistä tiedotetaan aina erikseen sähköpostitse.

HUOM!! Luistelukoululaisilla kypärä on pakollinen! Lapsen (etu)nimi selkeästi kypärän etuosaan.

Suomen Taitoluisteluliitto vaatii nykyään kaikille luistelijoille lisenssin, myös heille, joilla on oma vakuutus. Luisteluseura ilmoittaa luistelijat Suomisporttiin. Kotiin tulee jokaiselle sähköposti-ilmoitus, kun lisenssi on rekisteröity.
Vahingon sattuessa toimintaohjeet löytyvät www.stll.fi/luistelijalle/lisenssit/tapaturman-sattuessa.

Luistelukoululaisen infopaketti

AIKUISTEN JA NUORTEN HARRASTAJARYHMÄ

A&N harrastajaryhmässä luistelua tarjotaan kerran viikossa jäähallissa lauantaisin klo 19.40-20.30. Ryhmässä harjoitellaan taitoluistelun perusteita, mm. perusluistelua, kaaria, piruetteja, askeleita ja helpoimpia hyppyjä. Alkutaitoja ei vaadita. Osallistujilla tulee olla oma taitoluistelun kattava tapaturmavakuutus.
Harrastajaryhmän kausimaksu on 110 euroa. Syksyn ja kevään kausimaksut laskutetaan erikseen. Seuran jäsenmaksu 20 € peritään kausi/perhe. Jotta ryhmä toteutetaan tarvitaan ryhmään minimi 10 osallistujaa.

KAIKISSA RYHMISSÄ ON ENSIMMÄINEN KOKEILUKERTA ILMAINEN! MIKÄLI HETI ENSIMMÄISEN KERRAN JÄLKEEN ILMENEE ETTEI HARRASTUSTA HALUA JATKAA, TULEE TÄSTÄ ILMOITTAA VÄLITTÖMÄSTI SIHTEERILLE  siht.kokkola@gmail.com
LUISTELIJA TULEE KUITENKIN ILMOITTAA RYHMÄÄN NORMAALISTI ILMOITTAUTUMISLOMAKKEEN KAUTTA, VAIKKA TULISI VAIN KOKEILEMAAN.

Huom! KAIKISSA RYHMISSÄ ON KAUSIMAKSU MAKSETTAVA KOKONAAN, VAIKKA LOPETTAISI KESKEN KAUDEN.