Seura ja yhteystiedot

Kokkolan Taitoluistelijat

- Meillä on ilo luistella

Kokkolan Taitoluistelijat on vuonna 2003 perustettu taitoluistelun erikoisseura.

Olemme kannustava, turvallinen, luova, yhteisöllinen, ammattimainen ja tavoitteellinen urheiluseura. Keskitymme positiiviseen asenteeseen, monipuoliseen harjoitteluun, hyvään vuorovaikutukseen, ammattimaiseen valmennukseen ja luistelijoiden kokonaisvaltaiseen kehittymiseen.

Tavoitteenamme on tarjota mahdollisuus luisteluharrastukseen sekä kilpailu- että harrastepohjalta, ja kannustaa monipuoliseen ja kehittävään liikuntaan iästä ja taitotasosta riippumatta. Yksinluistelun lisäksi haluamme tarjota mahdollisuuden taitoluisteluun joukkuemuotoisesti muodostelmaluistelun parissa.

Luistelukoulu on Kokkolan Taitoluistelijoiden sydän. Sen kautta tuomme luistelutaidon ja iloisen liikuntaharrastuksen mahdollisimman monen ulottuville. Luistelukoulu toimii lisäksi halukkaille ensimmäisenä etappina luistelijan polulla. Visiomme on, että luistelijoillamme on halutessaan mahdollisuus kilpailla kansallisen tason huipulla asti. Haluamme tukea kaikkia luistelijoitamme heidän kehitysvaiheissaan luistelijan polulla.

Iästä, tavoitteista ja taitotasosta riippumatta, seurassamme

keskiössä on aina luistelun ilo.

Alla olevalla palautelomakkeella voit jättää palautetta, ideoita, kehittämisehdotuksia seuralle. Palautteet käsitellään keskitetysti noin kerran kuukaudessa johtokunnan kokouksissa, jonne ne viedään sellaisenaan. Mikäli haluat, että saat vastauksen palautteeseesi, niin jätä myös nimesi ja sähköpostiosoitteesi.

Palaute

Kilpailukutsut: