Luistelukoulut alkaa

Luistelukouluryhmät käynnistyvät 9 syyskuuta 2019.

Jääharjoitus on Pisaroilla, Lumihiutaleilla, Jääkiteillä ja Jäätaitureilla klo 18:10-19.
Taitoluistelukoulu pääsee jäälle klo 17:25.

Tarkoitus on leikinomaisesti sytyttää kipinä luisteluharrastukseen, siksi Pisaroissa tutustutaan jäähän ja luisteluun leikkien ja tarinoiden avulla.
Pienimpien lasten avuksi jäälle (luistimet jalassa) toivomme jompaa kumpaa vanhemmista, vanhempaa sisarusta tms. Ohjaajia on paljon, mutta jos lapsi ei pysy vielä ollenkaan itse pystyssä, on hyvä olla tuttu avustamassa.

Kaikilla ryhmillä on myös jumppa ylätasanteella ennen jääharkkaa, kesto noin 20 min.
Kaikkien lk-ryhmien jumpat alkavat 17:30 ylätasanteella.

Taitoluistelukoulun jumppa on 16:45 – 17:15. Jäälle TLK menee 17:25.

Luistelukoulun vastuuohjaaja ja Jääkiteiden ryhmänohjaaja on Iida Hakola. Häneen voitte olla yhteydessä, jos on kysyttävää, joko jäähallilla, tai sähköpostitse hakola.iida@gmail.com
Muut luistelukoulussa ohjaavat ovat ryhmänohjaajat Rebecka Hassel (Jäätaiturit), Liisa Kinnunen(Pisarat), Emilia Lepola (lumihiutaleet ja Taitoluistelukoulu) ja iso joukko apuohjaajia.

Ryhmäjaot ovat suuntaa-antavat, ja tarkentuvat ensimmäisten harjoitusten yhteydessä. Ryhmän tason on vastattava lapsen osaamista antaen silti riittävästi haastetta, jotta motivaatio säilyy. Liian vaikeaa ei silti saa olla.

Luistelukoulussa saa  käydä yhden kerran kokeilemassa. Jos sen jälkeen ei enää haluakaan jatkaa, täytyy siitä heti ilmoittaa sihteerille. Näin saadaan mahdollisesti varasijalla oleville paikka. Jos lopettaa eikä ilmoita siitä, seurauksena on 20e maksu, joka kattaa mm lisenssin kulut. Muistakaa siis ilmoittaa! Sihteerin sähköposti on: siht.kokkola@gmail.com.

KOKEILUKERTA KOSKEE VAIN UUSIA LUISTELIJOITA, JOTKA EIVÄT OLE OLLEET AIEMMIN KK:N LUISTELURYHMISSÄ!
Muissa ryhmissä ei ole kokeilukäytäntöä.

Lisäinfoa luistelukoulusta saa nettisivuilta kohdasta yksinluistelu -> luistelukoulu/harrastajat.

Luistelukoulun kausimaksut:
Luistelukoulu (Pisarat, Lumihiutaleet, Jääkiteet, Jäätaiturit) 110e + 20 e jäsenmaksu / kausi
Taitoluistelukoulu 120e + 20 e jäsenmaksu / kausi
Kausi = syyskausi ja kevätkausi erikseen.

Luistelukoululaiset/Taitoluistelukoululaiset jatkavat automaattisesti kevätkaudelle, ellei toisin ilmoiteta.